Just nu upplever en del besökare problem med att se mina inlägg via datorn, går man in via sin mobils webbläsare upplevs inga problem. Felsökning pågår för fullt för att så snabbt som möjligt återfå full funktionalitet igen.

Just nu: Stickare, mönsterdesigner och skriver på kommande bok.
Bloggar om: Livsstil, vardag, mina åsikter, psykisk ohälsa, DIY, stickning & virkning och mycket mycket mer!
Bloggar imorgon!

Gokväll gott folk!

Bloggar imorgon igen.. Orkar inte nu, Jenny & jag har feber, vi fick åka hem från Sandra. :( Men dricker min Aqua tini Melon Rush! :) Den är jäkligt god. =)

I rastlöshet så ska jag locka, och sätta upp Pennys hår! =)

Men vi hörs imorgon, Ta det lugnt allesamman,

Kiss and hugs! ♥
Latlte Liten

krya på dig

Petra

Hej!



Alt e bara bra med mig! Hur e det själv?

Igår blev det grillning och vin hemma hos några vånner sen gick vi o kollade på en brasa.. En mysig kväll! Själv då? Hade du kul?

Anonym

jag har inte varit så aktiv på bloggen har festat en hel del haha:P jag hade ju mösspåtagning igår

K

Åh, aqua tine melon rusch är min favorit också =P



hehe jo jag är alltid kul ;P



Jodå, hade en bra dag =) Hur var din valborg, såg att ni var sjuka?

Petra

Ja, jag hade superkul! Jag super inte lika mycket längre, har växt ifrån det, hehe. Men dricker väl lite vin och cider då och då, det e ju aldrig fel!



Har du bloggat lika mycket hela året?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress