Just nu upplever en del besökare problem med att se mina inlägg via datorn, går man in via sin mobils webbläsare upplevs inga problem. Felsökning pågår för fullt för att så snabbt som möjligt återfå full funktionalitet igen.

Just nu: Stickare, mönsterdesigner och skriver på kommande bok.
Bloggar om: Livsstil, vardag, mina åsikter, psykisk ohälsa, DIY, stickning & virkning och mycket mycket mer!
Frågestund! =)

Till imorgon 21:00!
Godnatt! :)

Edit: Ni kan ställa era frågor fram till 00:00! :)
Anonym

Har du gjort din design själv?

Sofijah

Wie. en frågestund igen snygg design! :D

Kan du inte lägga upp en tävling? :D :D

Anonym

Hur många besökare har då?

David

Söt blogg! :) Hur är allt idag? Längesen du och jag snacka! :/

Anonym

Hej!

Varför kommenterar dom flesta i dina frågestunder anonymt?

Sofijah

Hej igen! ;) En kanske pinsam fråga! är du oskuld? :P

Maria - livet i Milano ☆

hur många piercingar har du? =)

Syrran

Kan du göra design till mig?

Emma

Hur är du som person?

Anonym

Kommer där komma ut en gratis design? :)

Anonym

Hej! :) Jag har ingen blogg men kanske kan få svar ändå? Jo jag undrar.. Fejkar du dina kommentarer eller folk kommenterar anonymt? :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress