Just nu upplever en del besökare problem med att se mina inlägg via datorn, går man in via sin mobils webbläsare upplevs inga problem. Felsökning pågår för fullt för att så snabbt som möjligt återfå full funktionalitet igen.

Just nu: Stickare, mönsterdesigner och skriver på kommande bok.
Bloggar om: Livsstil, vardag, mina åsikter, psykisk ohälsa, DIY, stickning & virkning och mycket mycket mer!
Första tävlingen uppe - Instagram!
Första tävlingen är uppe och tävlingen hålls på min Instagram. Så vill ni vara med i tävlingen? Kika in mig på Instagram, @tobbeeza heter jag där ;)
 
 

Tävling - Vinn en egen sjal! Var med och tävla om en sjal där Du själv väljer färgen. Sjalen kommer jag virka i Falkgarns garn Leonore (70% akryl 30% ull), ett mjukt och fint garn. Vilka färger du kan välja mellan finns att se här: http://falkgarn.se/garn-och-stickor/leonore/ För att vara med och delta behöver du: • Gilla inlägget. • Kommentera att du är med samt vilken färg du skulle vilja ha sjalen i. • Följ mig här på Instagram (FRIVILLIGT) • Tagga gärna dina vänner i kommentarsfältet för att öka dina vinstchanser 😉 Du har fram tills på Söndag den 14/6 klockan 23:59 på dig att delta. Vinnare publiceras i en shoutout i mitt flöde den 15/6. Obs! Falkgarn har inte sponsrat tävlingen utan det är jag själv som står för tävlingen och köper garnet och virkar. Lycka till ♥ #tävling #tävlingar #tävlingen #garn #ganoholic #snyggt #fint #virkat #vikat #sjal #tur #lycka #lyckatill

Ett foto publicerat av Tobbe (@tobbeeza) Jun 8, 2015 kl. 10:32 PDT

Ninja

Ljuvlig den blev! Tävlar jag med!

Förresten, du som gillar fina grejer och märkesprylar precis som jag! Jag har gått med i en undersökningssite där varje undersökning ger poäng att handla märkesvaror för. Allt från Le Creuset till Eva Solo kan man plocka ut för poängen. Det är helt gratis och man kan få ihop till så jäkla mycket fint och helt gratis. Hittade länken här där det finns mer att läsa om det. Rekommenderar starkt! http://goo.gl/BepLJk

Kohlers - Skönhet & Livsstil

Inte riktigt min stil. Lycka till med tävlingen!

Stefan

Hej, idag skriver jag om att känna stolthet över sin kropp.

Berätta gärna vad du tycker!

Kram Stefan

Niklas

Kul med en tävling, du är duktig! :)

Svar: Tusen tack snälla du :)
Tobias "Tobbe" Andersson

Jonas

Vackert. Många kramar!
http://www.ekocredit.com/

Svar: Tack! :D
Tobias "Tobbe" Andersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress